Saturday, 23 February 2013

Belajar

Asalamualaikum


Huhh..Hai !! Sekolah !!?? Saper yang suka pergi sekolah?? Rasa nyer budak "SKEMA" pun tak akan suka pergi sekolah kan ?? Termasuk la saya..Tapi kita kena fikir pasal masa depan kita jugak..Apa yang kita akan jadi masa depan kalau tak sekolah ?? HA !!! Fikir-fikir !! Saya kalau tak nak pergi sekolah..teringat je ape yang saya nak balas jasa masa besar nanti...Tak kan lah nak kena kawin dengan lelaki kaya,then dapat duit,bagi mama ngan ayah..haha..Tak masuk akal,..Kena BELAJAR !! Dapat kerja..hehe..Selamat belajar !! Muahh..
p/s:::: Inilah hasilnya belajar bersungguh-sungguh..ahaha..Get a Try !! Hurry Up !!

No comments:

Post a Comment