Thursday, 31 January 2013

Just a little Lux

Asalamualaikum =D

Hai !! Erkk..Adakah terlalu kerap saya menulis blog?? Ohh..Really ?? Whatever..hehe..SAYA NAK BERDIKARI !!! Itu yang ada dalam hati saya sekarang =) Saya nak bebas keluar dengan kawan-kawan macam fatihah..Dia okay je bila nak keluar..Dia boleh je keluar dengan pakwe dia..Memang la saya tak de pakwe..Tapi..Boleh keluar ngan kawan 2 kan kan ?? 

Haiihhhh..Nasib ah..Saya tahu kenapa mama tak kasi keluar sesuka hati macam tu je ngan kekawan,..cause, she don't me to be like teneegers zaman sekarang..Yelah..Tau-tau jelah budak remaja sekarang..LIAR semacam..Meuhehehe..Sorry sesapa yang terasa..Maksud saya bukan yang sapa yg selalu keluar ngan kekawan tu LIAR..saya tak bermaksud macam tu. =D 

Tidur ??? Yeah !!! Nak tidur..NGANTUK SUDAH..Asalamualaikum..

Jap !! Nah !! Amik ni !!! MUAHHHH !!! Jangan risau..FREE Je..hehe

 

No comments:

Post a Comment