Tuesday 20 November 2012

cintan

fiwittt !! untung ah ko ! ! haha..sebenarnyer,atikah nak cerita pasal CINTA !! hehe..*malu jap*.Best kan kalau dapat bercinta ?? korang mesti pernah bercinta kan ?? hehe..tapi saya tak pernah bercinta...KOT.. hehe..TAPI ,sekarang ni kat dalam facebook dah banyak pages bagi ceramah mengatakan bahawa bercinta SEBELUM kawin dapat dosa..ermm..saya pon setuju gak..lepas2,admin tu cakap bercinta selepas kawin dapat BANYAK pahala..ni saya bagi contoh ape yang diorang tulis..:1.bercinta selepas kawin bila cium diam dapat pahala,tengok pasangan dpt pahala...macam 2 lagi la..tak ingat dah..so,saya decide untuk tidak bercinta sebelum kawin..maybe..saya pon ada perasaan nk ade couple..hehe..tngok la camne..haha..bole plak cam2 kan ?? hehe..joke../*/ bubye !!

No comments:

Post a Comment