Wednesday, 21 November 2012

adam dan hawa

hallo !! asalamualaikum !.. saya nak mintak tolong boleh? tlong tengok kat post sebelum ni..ha!! atikah ade cerita pasal CINTAN kan ?? So,sekarang ni,atikah nak cerita pasal Adam &Hawa.. nope..msti anda fkir atikah nak cerita psl novel or cerita bersiri tu kan?? haha..bukan.
Hawa diciptakan untuk Adam.Adam plak utuk Hawa.bukan nyer Hawa untk Hawa dan sebalik nyer..hahaa..*okay,serius blk* Hawa diciptakan daripada tulang rusuk Adam.so,bila didunia ini,jodoh Adam adalah tulang rusuk nyar yang hilang sejak azali lagi..iaitu Hawa..!! hehe..kalau tak fhm ape yang atikah cakap ni..x pelah..hehe..So,kalau Allah dah tulis kan jodoh kta ngan someone,jangan risau dan khuatir..lari satu dunia pon tak akan terpisah..KECUALI..maut..Yap..hanya itu jew yg boleh memisahkan pasangan.. /*/bubye.!!

No comments:

Post a Comment